Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRørnes, Karin
dc.date.accessioned2009-12-11T11:45:19Z
dc.date.available2009-12-11T11:45:19Z
dc.date.issued2009
dc.descriptionRapport fra et samarbeidsprosjekt mellom ”Elvestrand” skole og Høgskolen i Tromsø, AFL skoleåret 2007/2008.en
dc.format.extent279240 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifier.isbn978-82-7389-205-8
dc.identifier.issn0809-8360
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/2319
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_2069
dc.language.isonoben
dc.publisherEureka forlagen
dc.relation.ispartofseriesEureka Digital 1, 2009en
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281en
dc.subjectVDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281en
dc.titleSkoleutviklinga som aldri kom ut av startgropa : uten implementeringsstrategi vil gode intensjoner om utvikling av skolens læringsmiljø forbli gode intensjoner!en
dc.typeResearch reporten
dc.typeForskningsrapporten


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel