Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorKirkhaug, Rudirudi.kirkhaug@uit.no
dc.contributor.authorSteine, Jan-Erik
dc.date.accessioned2022-10-31T22:14:50Z
dc.date.available2022-10-31T22:14:50Z
dc.date.issued2022-05-20
dc.description.abstractI denne masteroppgaven står begrepet tillit og opplæringslovens §9A-5 av 2017 sentralt. I korte trekk er det sett på sammenhengene mellom §9A-5 og hvordan lærerne opplever tilliten vertikalt og horisontalt i skoleverket – herunder til kolleger, ledere og skolen.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/27204
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUiT Norges arktiske universiteten_US
dc.publisherUiT The Arctic University of Norwayen_US
dc.rights.accessRightsopenAccessen_US
dc.rights.holderCopyright 2022 The Author(s)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)en_US
dc.subject.courseIDSTV-3909
dc.subjectVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Statsvitenskap og organisasjonsteori: 240::Offentlig og privat administrasjon: 242en_US
dc.subjectVDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240::Public and private administration: 242en_US
dc.titleOpplæringslovens §9A5 - en «bremsekloss» for tillit? En kvalitativ studie om lærernes møte med opplæringslovens §9Aen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.typeMastergradsoppgaveen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)
Med mindre det står noe annet, er denne innførselens lisens beskrevet som Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)