ub.xmlui.mirage2.page-structure.muninLogoub.xmlui.mirage2.page-structure.openResearchArchiveLogo
    • EnglishEnglish
    • norsknorsk
  • Velg spraakEnglish 
    • EnglishEnglish
    • norsknorsk
  • Administration/UB
View Item 
  •   Home
  • Fakultet for humaniora, samfunnsvitenskap og lærerutdanning
  • Institutt for lærerutdanning og pedagogikk
  • Artikler, rapporter og annet (lærerutdanning og pedagogikk)
  • View Item
  •   Home
  • Fakultet for humaniora, samfunnsvitenskap og lærerutdanning
  • Institutt for lærerutdanning og pedagogikk
  • Artikler, rapporter og annet (lærerutdanning og pedagogikk)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tilpasset opplæring når elever har stort læringspotensial

Permanent link
https://hdl.handle.net/10037/31246
Thumbnail
View/Open
article.pdf (301.0Kb)
Accepted manuscript version (PDF)
Date
2020
Type
Chapter
Bokkapittel

Author
Olsen, Mirjam Harkestad
Abstract
Prinsippet om tilpasset opplæring dreier seg om å møte mangfoldet i elevflokken (jf. kapittel 1 i denne boken). Et mangfold vil i skolesammenheng innebære den store variasjonen som er mellom elevene. En av disse variasjonene er knyttet til hvilket læringspotensial elevene har.
Publisher
Cappelen Damm Akademisk
Citation
Olsen: Tilpasset opplæring når elever har stort læringspotensial. In: Olsen, Haug. Tilpasset opplæring, 2020. Cappelen Damm Akademisk p. 65-92
Metadata
Show full item record
Collections
  • Artikler, rapporter og annet (lærerutdanning og pedagogikk) [666]
Copyright 2020 The Author(s)

Browse

Browse all of MuninCommunities & CollectionsAuthor listTitlesBy Issue DateBrowse this CollectionAuthor listTitlesBy Issue Date
Login

Statistics

View Usage Statistics
UiT

Munin is powered by DSpace

UiT The Arctic University of Norway
The University Library
uit.no/ub - munin@ub.uit.no

Accessibility statement (Norwegian only)