ub.xmlui.mirage2.page-structure.muninLogoub.xmlui.mirage2.page-structure.openResearchArchiveLogo
    • EnglishEnglish
    • norsknorsk
  • Velg spraaknorsk 
    • EnglishEnglish
    • norsknorsk
  • Administrasjon/UB
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Fakultet for humaniora, samfunnsvitenskap og lærerutdanning
  • Institutt for lærerutdanning og pedagogikk
  • Artikler, rapporter og annet (lærerutdanning og pedagogikk)
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Fakultet for humaniora, samfunnsvitenskap og lærerutdanning
  • Institutt for lærerutdanning og pedagogikk
  • Artikler, rapporter og annet (lærerutdanning og pedagogikk)
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Partnership for Sustainable Transition from Teacher Education to the Profession (STEP): Becoming a professional teacher

Permanent lenke
https://hdl.handle.net/10037/32752
Thumbnail
Åpne
2023-08-25+STEP+Presentation+Worskhop+ECER+2023+brukt.pptx (12.62Mb)
Innsendt manusversjon (Microsoft PowerPoint 2007)
2023-03-16+NERA+symposium+full+version+-+brukt.pptx (16.08Mb)
Innsendt manusversjon (Microsoft PowerPoint 2007)
Dato
2023-03
Type
Conference object
Konferansebidrag

Forfatter
Bjerkholt, Eva; Olsen, Knut-Rune; Brokke, Tonje Harbek; Madsen, Janne; Havre, Sissel; Hjardemaal, Finn; Antonsen, Yngve; Stenseth, Anna Maria Helena; Mork, Magnus; Skytterstad, Remi
Sammendrag
STEP will develop research- and experience-based knowledge on transition from Master Initial Teacher Education (M-ITE) into the teacher profession to influence on further development, implementation and institutionalization of the Norwegian national framework for induction and mentoring Newly Qualified Teachers (NQTs). 
Beskrivelse
Academic presentation at the NERA Conference 2023: Digitalization and Technologies in Education – Opportunities and Challenges  , 15. – 17. March, Oslo Met, Oslo, Norway.

Arranged by Nordic Educational Research Association.

Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Artikler, rapporter og annet (lærerutdanning og pedagogikk) [663]
Copyright 2023 The Author(s)

Bla

Bla i hele MuninEnheter og samlingerForfatterlisteTittelDatoBla i denne samlingenForfatterlisteTittelDato
Logg inn

Statistikk

Antall visninger
UiT

Munin bygger på DSpace

UiT Norges Arktiske Universitet
Universitetsbiblioteket
uit.no/ub - munin@ub.uit.no

Tilgjengelighetserklæring