Slå av/på navigering
English
norsk
norsk
English
norsk
Administrasjon/UB
Slå av/på navigering
Vis innførsel
Hjem
Fakultet for humaniora, samfunnsvitenskap og lærerutdanning
Institutt for lærerutdanning og pedagogikk
Mastergradsoppgaver i spesialpedagogikk
Vis innførsel
Hjem
Fakultet for humaniora, samfunnsvitenskap og lærerutdanning
Institutt for lærerutdanning og pedagogikk
Mastergradsoppgaver i spesialpedagogikk
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Motivasjon og læring. En kvalitativ studie av hvordan elever på VG1 yrkesfag oppfatter egen læring
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/10037/7669
Åpne
thesis.pdf (1.942Mb)
(PDF)
Dato
2014-06-18
Type
Master thesis
Mastergradsoppgave
Forfatter
Simensen, Birgit
Sammendrag
En kvalitativ studie av hvordan elever på VG1 yrkesfag oppfatter egen læring.
Forlag
UiT Norges arktiske universitet
UiT The Arctic University of Norway
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Mastergradsoppgaver i spesialpedagogikk
[251]
Copyright 2014 The Author(s)
Følgende lisensfil er knyttet til denne innførselen:
Original lisens
Med mindre det står noe annet, er denne innførselens lisens beskrevet som Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)
Søk i Munin
Denne samlingen
Bla
Bla i hele Munin
Enheter og samlinger
Forfatterliste
Tittel
Dato
Bla i denne samlingen
Forfatterliste
Tittel
Dato
Logg inn
Statistikk
Antall visninger