Toggle navigation
English
norsk
English
English
norsk
Administration/UB
Toggle navigation
View Item
Home
Fakultet for humaniora, samfunnsvitenskap og lærerutdanning
Institutt for lærerutdanning og pedagogikk
Mastergradsoppgaver i spesialpedagogikk
View Item
Home
Fakultet for humaniora, samfunnsvitenskap og lærerutdanning
Institutt for lærerutdanning og pedagogikk
Mastergradsoppgaver i spesialpedagogikk
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Motivasjon og læring. En kvalitativ studie av hvordan elever på VG1 yrkesfag oppfatter egen læring
Permanent link
https://hdl.handle.net/10037/7669
View/
Open
thesis.pdf (1.942Mb)
(PDF)
Date
2014-06-18
Type
Master thesis
Mastergradsoppgave
Author
Simensen, Birgit
Abstract
En kvalitativ studie av hvordan elever på VG1 yrkesfag oppfatter egen læring.
Publisher
UiT Norges arktiske universitet
UiT The Arctic University of Norway
Metadata
Show full item record
Collections
Mastergradsoppgaver i spesialpedagogikk
[251]
Copyright 2014 The Author(s)
The following license file are associated with this item:
Original License
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3.0)
Search Munin
This Collection
Browse
Browse all of Munin
Communities & Collections
Author list
Titles
By Issue Date
Browse this Collection
Author list
Titles
By Issue Date
Login
Statistics
View Usage Statistics