Show simple item record

dc.contributor.advisorFábregas, Antonio
dc.contributor.advisorJensen, Tove Beate
dc.contributor.authorFossgård, Synne Aanes
dc.date.accessioned2015-09-05T05:07:37Z
dc.date.accessioned2016-05-18T09:04:23Z
dc.date.available2016-05-18T09:04:23Z
dc.date.issued2015-05-18
dc.description.abstractAvhandlingen omhandler undervisningsmetoder i spansk grammatikk når et nytt tema presenteres. Dette har jeg utført i praksis i en 10-klasse på en ungdomsskole. Ettersom temaet er pretérito indefinido, presenterer jeg fire ulike undervisningstimer og innholdet i disse. Samtidig tar jeg også sikte på hvordan man kan gjennomføre formativ vurdering, eller underveisvurdering, samtidig som man underviser. Jeg presenterer også veiledning underveis med min veileder gjennom praksisen, og vurderer andre måter jeg kunne ha undervist på, dersom jeg hadde utført dette på nytt. Avhandlingen er to-delt ved at den inneholder en didaktisk og en grammatikalsk del av temaet. Den er skrevet på spansk.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10037/9151
dc.identifier.urnURN:NBN:no-uit_munin_8725
dc.language.isospaen_US
dc.publisherUiT Norges arktiske universiteten_US
dc.publisherUiT The Arctic University of Norwayen_US
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.rights.holderCopyright 2015 The Author(s)
dc.subject.courseIDSPA-3980en_US
dc.subjectVDP::Humaniora: 000::Språkvitenskapelige fag: 010::Spansk språk: 026en_US
dc.subjectVDP::Humanities: 000::Linguistics: 010::Spanish language: 026en_US
dc.titleLa didáctica de los contenidos gramaticales en el aula de lengua extranjera. Un estudio sobre el indefinido en español.en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.typeMastergradsoppgaveen_US


File(s) in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record