Bytteintensjon etter omdømmekrise. En studie om byttetilbøyelighet til Troms Kraft
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/10037/9666Dato
2014-08-21Type
Master thesisMastergradsoppgave
Forfatter
Thune, MaikenSammendrag
Hensikten med denne utredningen er å gjøre rede for faktorer som forklarer hvordan bytteintensjon påvirkes når en bedrift er i en omdømmekrise. Som et teoretisk rammeverk har teorien om planlagt adferd blitt benyttet, men modellen ble utvidet i forhold til faktisk bytte og vareprat.
Omhandler hvilke variabler og faktorer som medfører at kunder ønsker å bytte strømleverandør. Troms Kraft har vært i en tid med mye kritikk, og studien undersøker hvordan konsumentene påvirkes av dette.
Forlag
UiT Norges arktiske universitetUiT The Arctic University of Norway
Metadata
Vis full innførselSamlinger
Copyright 2014 The Author(s)
Følgende lisensfil er knyttet til denne innførselen: